poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#141

Cześć Wszystkim !
Pewnie większość z was  zastanawia się czemu po takim długim czasie postanowiłam napisać post. Od tego czasu dużo pozmieniało się w moim życiu. Poznałam wielu wspaniałych ludzi, z którymi lubię i kocham spędzać czas. Poznałam się na wielu fałszywych osobach, dzięki czemu nauczyłam się trochę. Całe wakacje robiłam zadania maturalne na poziomie rozszerzonym z Chemii, wyjechałam na parę dni na Skrzynki i do Koszelówki, pracowałam jako kelnerka w sali weselnej, w między czasie byłam również w Warszawie. I w końcu zaczęłam moje upragnione prawo jazdy. Jak na razie zaczynam jazdy, ale najważniejsze  że  już wykłady zaliczone. W najbliższym czasie planuje wrócić do pisania bloga, i wprowadzić parę nowości. Na pewno  będziecie na bieżąco informowani o nowych postach, i zmianach na facebooku LINK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz