piątek, 7 czerwca 2013

Przepraszam was za długą nieobecność, ale  niedługo już koniec  roku a  trzeba  powyciągać się  z  paru przedmiotów.  Jak na razie  pogoda nie dopisuje, więc nie ma za bardzo co robić. Wczorajszy dzień spędziłam w szkole, a następnie na krótkim spacerze z  I.  dziś zaś  mam "wolne" od szkoły a to ze względu na to że nie miałam ochoty jechać na nudną wycieczkę do Wioski Indiańskiej, Czy wy też już w szkole praktycznie nic nie robicie, ale zapewne nie macie  takich atrakcji jak oglądanie  roszpunki na  Jęz. Polskim lub alvina i wewiórki. Dziś ok. szesnastej wybieram się z  J. na miasto w celu obgadania paru spraw. Miałyśmy w Sobotę jechać na "Dni Sochaczewa" razem ze znajomymi ale nie wiadomo czy to wypali.  Zapewne cały Piątek spędzimy na głupotach, ale przynajmniej nie będzie nudno. W najbliższym czasie postaram się zaprezentować wam moje nową biżuterie, oraz  kosmetyki, Ja spadam się ogarniać, a wam życzę miłego dnia.



1 komentarz: