piątek, 26 kwietnia 2013

Cześć  Wszystkim !
Nie mam ostatnio za dużo czasu na pisanie  nowych  postów. Dzisiejszy dzień spędziłam z  J, na opierdzielaniu się. Nie było nudno, szczególnie  jak  jej wypadła torba  i potłukła się  butelka z  sokiem, a cały telefon i reszta  rzeczy zostały zamoczone. J postanowiła  od razu  jechać  do faceta który naprawia telefony. Ale jak się okazało jadąc  autobusem wszystko się naprawiło. Więc spotkałyśmy się z  O  i poszłyśmy na miast. Następnie wróciłyśmy  i  ogarnęłyśmy się, o siedemnastej  znów się  spotkałam z  J. Gdy byliśmy na mieście  spotkałyśmy się  z E  i E ,  i przez  resztę  dnia się wygłupiałyśmy i opierdzielałyśmy. Prócz  pogryzienia przez  komary, i siniaka  na nodze  to bardzo miło to wspominam. Jutro powtórka :) a dzisiejszy post będzie  o  moich ulubionych trzech  produktach  tego miesiąca .

1) SchockWaves 

Firma : Wella
Cena : ok 16 zł
Ocena : 9/10
Opinia:  Jest  to już  moje  3 opakowanie,  używam  go  po umyciu  włosów.  Włosy są  puszyste, i lepiej się  prostują.  Przede  wszystkim  chroni on moje  włosy przed  wysoką  temperaturą. Uważam że jest wart swojej ceny.

2) Under  Twenty - Podkład

Firma : Under Twenty
Cena : ok 13 zł
Ocena : 10/10
Opinia:   Uważam że jest to najlepszy  podkład, świetnie dopasowuje się do każdej  cery.  Ma świetny zapach i  jest wydajny. Według mnie jest po prostu świetny


3) Gliss Kur Hair Repair

Firma : Gliss Kur
Cena : -,-
Ocena : 9/10
Opinia:   Używam go po umyciu włosów,  ułatwia rozczesywanie i nadaje  objętości włosom. Jest  to moje  3 opakowanie.


3 komentarze:

  1. Widzę, że faktycznie zalatana jesteś :) Recenzje z dużym skrócie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, przydatny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, odżywka gliss kur godna zauważenia :)

    /u mnie mały comeback i buty na sprzedaż :) xoxo, hejven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń