środa, 2 maja 2012

2.05.2012

Dzisiejszy dzień zaczął się bardzo ciekawie, ponieważ gadałam na skype z I. do czwartej rano. Mówiłyśmy sobie co dziesięć minut, że "idziemy" i tak od dwudziestej drugiej. Ona pisała mi jakieś nazwy książek i dziwne rymy. Takie jak : szm*ty, klaty i prostaty. Rury, mury i pazury. Flety, krety i kotlety. I ostatni był taki, że tego nawet nie napiszę. A co do książek to : Oskar i Pani Gosia, Marysia i stado k*rw, Jak WIESZAĆ się z praniem [tu chodzi o jej sąsiada]. A co już do dnia to pogoda rano była dobra, ale potem w południe zaczęło padać i potem znów wyszło słońce. No cóż, dziwnie. Jak co dzień wybrałam się do łazienek gdzie było dosyć mało ludzi i dlatego tam zostałam chwilę dłużej, bo uwielbiam spokój i ciszę. Jak zwykle w torebce Cisowianka, więc pełen luz. Popołudniu z A. wzięłyśmy mojego siostrzeńca i poszłyśmy z nim na spacer. Nie ma to jak widok małego berbecia na hulajnodze, mówiącego ciągle "Papisia", ale to przez to, że poczułabym się nieco dziwnie gdybym usłyszała słowo "ciocia" skierowane do mnie. Dzień zakończył się na spędzeniu miłego wieczoru przed blokiem i oczywiście bardzo twórczą rozmową w dobrym towarzystwie.  Jutro wstawię zdjęcia nowych nabytków chemicznych.





Wiem że jest póżno i nie powinno się pić kawy na wieczór. Ale mimo wszystko siedzę z  kubkiem gorącej kawy 3 in 1.


8 komentarzy:

  1. fajne inspiracje. Przypomniałaś mi,że w koncu muszę zgadać się z kimś ważnym na skype . Bo 'kiedyś może byc za późno ' ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;)
      Lepiej zgadać się wcześniej niż wtedy gdy "Będzie za póżno" ;)

      Usuń
  2. Super te inspiracje :) uwielbiam swetry oversize ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing inspiration!

    xoxo
    - http://fashionnfairytale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje;)
    Zapraszam do mnie;D
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I love all of the photos! Very inspirational!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpowiedzUsuń