czwartek, 12 kwietnia 2012

12.04.2012





Syoss Dry Shampoo
Podstawowe informacje :
Cena:  około 15 zł
Pojemność: 200 ml
Dostępność: Rossmann

Od producenta:
Suchy szampon do szybko przetłuszczających się włosów. Daje 1 dodatkowy dzień świeżości i zapobiega przetłuszczaniu się włosów bez konieczności ich mycia.
Sposób użycia: połóż ręcznik na ramionach i dobrze rozczesz włosy. Przed użyciem wstrząśnij dobrze pojemnik i rozpylaj krótkimi seriami z odległości ok. 20 cm. Masuj ręcznik głowę, a następnie wyczesz włosy. Usuń resztki szamponu, jakie mogły pozostać, strumieniem powietrza z suszarki. Zamknij korek po użyciu i przechowuj produkt w suchym miejscu

 Zalety                                                      Wady

-dostępność                                           - szybko wyparowuje
-cena                                                     - na włosach pozostaje osad
-ładny zapach                                         - mała pojemność
-zamontowany spray
-dobra konsystencja
-trwałość
-łatwe użycie
-sprawdzające się działanie


12.04.2012

Dzisiaj nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło. Rano poszłam do szkoły, wróciłam do domu. Jutro jadę do Warszawy po szkole a dokładnie około 16. Jutro jak reszta szkoły wybieram się ubrana na galowo.A dzisiaj już po tym powrocie siedziałam w domu i oglądałam Tv i trochę posiedziałam z laptopem. Na wieczór wyszłam z psem na spacer.​


.

1 komentarz:

  1. a ogólnie polecasz ten szampon? , bo zastanawiałm się nad kupnem, bo w sumie zawsze by sie przydał, czy jak sie jedzie gdzies w podróż autokarem czy cokolwiek...Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń