wtorek, 10 kwietnia 2012

10.04.2012

Dzisiejszy dzień to potęga. Czemu? Zaczęło się niewinnie, bo wraz z koleżanką wybrałam się do mojego domu, w którym aktualnie nie mieszkam i trochę sprzątałam [Mycie okien itp.] Potem przeszłyśmy na chwilę do niej, później do Tesco i potem do apteki po pomadkę ochronną z wiesiołkiem. Potem zachciało nam się iść kawał na dworzec i ogólnie zatorze do Biedronki [Woooho! Patola Górą!] a potem byłyśmy spisywane przez policjantów-pedofiló​w. Już prostuję. Nie każdy policjant parzy na Ciebie z takim uśmieszkiem, nie wypytuje Cię o wiek w taki dziwny sposób itp. Wiedziałam, że przejście terenem kolejowym to będzie zły pomysł, ale wszystkich innych puścili, tylko nie nas. Gadali, że szłyśmy po torach, a dziwne, bo tam akurat się po torach po prostu nie da i jakoś nie mam ochoty płacić te pięćset złotych. Ogólnie dzisiaj tyle razy przechodziłyśmy później na niestrzeżonych przejazdach czy nie na pasach, że policja mogłaby mieć niezłą kasę za nas. No. Potem poszłyśmy do dziewczyn, które bardzo chciały iść do lasu. Więc poszłyśmy. Oczywiście nie obyło się bez wojny na szyszki i badyle. Oczywiście za to też byłby mandat, bo zakłócałyśmy ciszę w lesie. Oczywiście mojej koleżance PILOTCE zachciało się wracać dłuższą drogą, bo koło zalewu to wracałyśmy tam i rozdzieliłyśmy się z dziewczynami. Tam przeszłyśmy obolałe całą tą drogę do takiego osiedla małego i tam mieszkają dwie chojraczki, które zaczęły się na nas drzeć dopiero jak były daleko za nami, a jak nas mijały to twarze wbijały w asfalt. Zawsze spoko. Wtedy droga jakoś już potem spokojnie minęła i doszłyśmy do domu. Szczerze? Nigdy więcej.​ W simie zrobiłyśmy około 16 km. Wracając do pobytu w domu to muszę się pochwalić, że bardzo ładnie umiemy obsługiwać się zapalniczką. Poniżej zdjęcie tego co wyczyniłyśmy z suchą trawą. Oczywiście Strażak Pat wszystko ugasiła.​








2 komentarze:

  1. Następnym razem powiedz policjantom, że musisz się skontaktować z adwokatem i dzwoń do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie za słońcem PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń