poniedziałek, 9 kwietnia 2012

09.04.2012

Dzisiejszy dzień spędziłam tak lansiarsko, że to bardziej alternatywnie chyba nie może być. Złapałam koc, gazetę, jakieś kosmetyki i z przyjaciółką leżałam plackiem na działce za domem. Pogoda dopisuje. Mam zdjęcia z outfitu i tego co miałyśmy tam [Istny Burdel.] Także no. Wygrzałam się jak nigdy. Taki Lazy Day przy muzyce. Dużo mamy zdjęć, aczkolwiek nie udostępnie ich, bo wyglądamy na nich jak zwa zjechane piżmaki. Co do lanego poniedziałku.. To nie jest lany poniedziałek! Parę lat temu nikt nie miał prawa suchy wejść do domu, a teraz? Zero, pustka. Zawsze było tak, że ktoś Cię gonił, a Tobie podnosił się poziom adrenaliny. Teraz tylko raz zobaczyłam jakiś debili, którzy w około trzydziestu zaatakowali jakąś dziewczynę pod oknem. No brawo! Wracając do pobytu w moim domu, w którym aktualnie jest remont,  ale o tym wspomniałam na poprzednim blogu to moja mama myslała, że znów ukryje przed nami czekoladę.. Przeliczyła się. Aktualnie zastanawiam się kogo wysłać z psem.. bo nie chcę żeby ktoś mi włosy zmoczył, bo są swieże. Bo skoro oni leją nawet starsze kobiety, to nie wyślę mamy, ani.. babcii. Z chęcią pokazałabym zdjęcie moich paznokci, ale aktualnie nie mam się czym chwalić. Chyba, że interesuje ludzi mój "gips" na palcu. Teraz moja przyjaciółka  nazywają mnie rzeźnikiem-mordercą. Więc na zdjęcie moich paznokci będziecie musieli zaczekać.

Oto naszyjnik który od tygodnia jest  w moich ręcach . Po ostatniej  wizycie w h&m wpadł w moje ręce
Cena : około 30 zł  ( dokładniej nie pamiętam )


Buty Kobalty - Jenifer  ccc
Cena - około 80 zł

 Tak wygląda nasz pakunek który wylądował na kocu. W sumie wszystko praktycznie się na nim znalazło.

Tak wygląda  mój  "poranek ".  


Nie przepadam za zieloną  herbatą  ale ta naprawde mi zasmakowała. Więc spokojnie mogę wam ją polecić. Firmy Bio Activ zielona herbata z pomarańczą . Kupiona w Rosmanie cena około 6 zł.
Zdjęcie  które mimo wszystko postanowiłam wstawić. Ale niestety musiałam zamazać drugą osobe ponieważ  uznała że to zdjęcie jest do nieopublikowania :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz