niedziela, 8 kwietnia 2012

08.04.2012

Wczorajszy dzień zaczął się bardzo ciekawie. Wstałam o godzinie dziewiątej i musiałam wybrać się na miasto po odbiór mojego telefonu [WRESZCIE!]. Czekałam, aż telefon zostanie naprawiony prawie miesiąc. A teraz gdy miałam go w ręku, poczułam jakbym miała go pierwszy raz. Po włączeniu czekało na mnie 50 wiadomości sms. Następnie wybrałyśmy się na miasto w celu poszukiwaniu pastelowych kolczyków. Wreszcie zdecydowałam się na malinowy kolor. Po zakupie postanowiłyśmy jeszcze skoczyć po Kebaba i zjadłyśmy go na jakimś murku w mało zaludnionej uliczce. Wracając skoczyłyśmy jeszcze po jogurty naturalne do babeczek, które zostały przeze mnie zrobione zresztą. Jak zwykle w sklepie długa kolejka, ale warto było, bo kupiłam sobie duże Frugo, tak jak i koleżanka. Wychodząc wpadłyśmy jeszcze na pomysł żeby wybrać się na cmentarz [około godziny tam spędziłyśmy]. Posprzątałyśmy, zapaliłyśmy znicze i potem każda wróciła do domu. O 19 znów musiałyśmy wyjść, ale do kościoła po podpis. Spędziłyśmy tam 2 godziny, coś jak pasterka. Ale i tak stałyśmy ze znajomymi pod kościołem.​ Dzisiaj zostałam obudzona dopiero na śniadanie wielkanocne, więc nie musiałam niczego robić w sumie i niewyspana musiałam rozmawiać z rodziną. Bądź co bądź kocham ich i bardzo cieszę się, że możemy spędzić ten czas w gronie rodzinnym. Aktualnie siedzę z laptopem na kolanach i patrzę na mijających mnie co chwilę domowników, którzy wybierają się do kościoła na godzinę osiemnastą. A ja przez ten czas spróbuję zrobić jeszcze jakieś poprawki na blogu.​




6 komentarzy:

  1. czekam na efekty poprawek :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Staram się żeby było dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi by też się przydały poprawki na blogu,lecz niestety... nie bardzo ogarniam blogspota :D
    ale Ty masz za to bardzo ładnie tutaj :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo no to czekam na te poprawki:)
    + polubiłam fan page:)
    Mam nadzieje, że i Ty mój polubisz u mnie na blogu:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuje, też sama na początku nie ogarniałam na blog spocie ale jakoś z czasem zaczełam ;d.

    OdpowiedzUsuń