sobota, 9 lipca 2016

#147

Cześć Wszystkim !

Dawno  mnie tu nie było,  ale niestety czas mi na to nie pozwalał.  Ale od jakiegoś czasu zaczynam swoje życie od nowa. Zakończyłam pracę, szkołe i inne negatywe rzeczy w swoim życiu. Do tego pożegnałam niedawno człowieka  który był dla mnie jedną z najważniejszych osób w moim życiu, który zawsze mnie motywował do dążenia do celu i na którym  zawsze mogłam  polegać. Teraz  planuję robić wszystko żeby osiągnąć to o czym marzę.  Od września  zaczynam naukę w kierunku : Technika usług kosmetycznych.  A po osiagnięciu jednego z  wyznaczonych  punktów  w moim życiu planuję iść na Ratownictwo Medyczne  do Łodzi. Na pewno,  na tym blogu znajdziecie  więcej postów związanych z  kosmetykami,   w związku z  wykonywanym przeze mnie zawodem. Pod koniec Lipca  mam wyznaczony termin na wykonanie  tatuażu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz