niedziela, 25 sierpnia 2013

#127

Hej wszystkim !
Po raz  kolejny przepraszam was  za  moją nieobecność, ale jak wiecie  byłam w Gdańsku. A dziś dopiero znalazłam  trochę czasu. Co do pogody to akurat trafiła się nam piękna,  tylko już  z  powrotem i zakwaterowaniem nie było tak pięknie. Szczególnie z  kobietą u której wynajmowaliśmy mieszkanie,  zabraniała  czegokolwiek gotować.  Całe dnie i noce praktycznie spędzaliśmy na plaży. Czekając na pociąg na stacji zostaliśmy powiadomieni o dwugodzinnym opóźnieniu, a wszystko przez jakiś  wypadek i sztorm na Helu. Na miejscu  powinniśmy być o  4:01 a byliśmy grubo po 6 rano. Do tego strasznie źle się czułam przez zmianę klimatu. Od wczoraj jestem na diecie, i  muszę ją spróbować utrzymać chociaż tydzień. Od pierwszego września  zaczynam  ćwiczenia z ewą  chodakowską i zobaczymy czy dają  takie efekty o których mówicie. Oczywiście  zapraszam was do polubienia mojego pofilu na facebooku : KLIK




12 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczne fotki! :)
    :) Zapraszam tez do siebie, a moze poobserwujemy? Byloby mi bardzo milo! Daj znac, na pewno odklikam.
    <3
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/2013/08/still-summer-in-sicily.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia,szczególnie pierwsze:))

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tych ćwiczeniach z Chodakowską to już legendy chodzą, ale słyszałam, że naprawdę skuteczne, jak się regularnie ćwiczy :)
    Czekam na więcej postów z Gdańska!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne widoki! Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! I cudne zdjęcia <3
    Zapraszam na mojego bloga! Warto bo jest konkurs i super nagrody do wygrania!
    http://patrzac-przez-obiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cwicze z Mel B i efekty sa wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję że mimo tej pani u której wynajmowaliście mieszkanie było fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Gdańsku, żeby pozwiedzać. Jak już to byłam u rodziny, na koncercie, albo przejazdem. Muszę się koniecznie tam wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Może wstawiłabyś parę zdjęć swoich i ze znajomymi? I proszę bez odpowiedzi, że wstawisz niedługo albo na facebooku, bo jestem już około pięciu miesięcy tu z Tobą i nigdy nie dotrzymujesz obietnic. :)

    ~Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  10. Ładne zdjęcia :)) Dodaje do obserwowanych :)

    www.byblondepeanut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń