sobota, 16 lutego 2013

Cześć Wszystkim !
Na początku tego postu jak zwyklę muszę  was przeprosić za  moją nieobecność. Ale niedawno zaczeły mi się ferie i próbuje z nich jak najwięcej korzystać.  Od wtorku jestem w Warszawie, i pewnie będe jeszcze do czwartku. Nie mam zabardzo co opowiadać bo  od wotrku do piątku leniłam się z  R. i codziennie  robiliśmy sobie taki " lazy day". Dziś ogarnełam trochę mieszkanie, i wybrałam się na zakupy. Następnie zobaczyłam się z K. i  przez dwie godziny gadaliśmy o życiu, więc nic specjalnego.  Jutro  cały dzień odpoczynku, a w poniedziałek czeka mnie dość ciężki dzień.  Kolejny raz  ciężka poranna pobudka. Walentynki spędziłam w "Welve'cie"  w złotych tarasach z R. oczywiście nie obeszło się bez   obcokrajowców  którzy chodzą pod złotymi tarasami i próbują wcisnąć perfumy, albo chińskiego iphona 4. Jutro może dodam jakieś zdjęcie na  facebooka,  oczywiście zapraszam wass  do  polubienia mojego  profilu na  facebooku : KLIK

2 komentarze:

  1. Życzę Ci udanych ferii :) Odpoczywaj jak najwięcej.

    Na moim blogu rozdanie bonów od Firmoo.com. Zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    dziękuje za komentarz
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń