piątek, 7 grudnia 2012

Cześć Wszystkim !
Przepraszam za moją  nieobecność,  ale nie miałam czasu nawet włączyć laptopa.  Dopiero dziś znalazłam sporo czasu, a to wszystko przez  to że muszę siedzieć  tydzień w domu z  powodu powiększonych węzłów chłonnych.  Wczoraj rano wybrałam się do lekarza, gdzie otrzymałam zwolnienie z zajęć szkolnych  na tydzień. Następnie wybrałam się do M i I które po raz kolejny dziwnym przypadkiem nie dotarły do szkoły, a  po pewnym czasie wpadłyśmy do K. który nie poszedł do pracy i spędziłyśmy z nim około godzinki. Niestety ja musiałam iść chociaż na dwie ostatnie lekcje,  a dziewczyny  wybrały się z  K.  na miasto.  Po lekcjach wróciłam do domu, i po godzinie musiałam iść do fotografa żeby zrobić zdjęcie do dowodu ( Pewnie was zastanawia, po co mi dowód ?) mianowicie,  14 Lutego wylatuje na dziesięć dni do Londynu. I staram się jak najszybciej go wyrobić,  bo zaraz nie będę miała dużo czasu:  wigilia, sylwester, i większość czasu spędzania z rodziną,  W tym roku sylwestra razem z  M.  planujemy spędzić w Warszawie, ale jeszcze zobaczymy jak to wszystko wyjdzie.  Aktualnie staram się nadrobić moją nieobecność  internetową.  Chcielibyście abym nagrywała filmiki, i wrzucała je na  mój kanał na yt ?






3 komentarze: