sobota, 18 sierpnia 2012

18.08.2012

Przepraszam was  że  ostatnio nie umieszczam postów na moim blogu codziennie, ale niestety  ciągle coś  robię. I za bardzo nie mam  do tego możliwości, choć czasem  dodaje jakieś nowe wpisy na facebooku [ Klik] oczywiście tam po kliknięciu " lubię to"  możecie być na bieżąco.  Co do dzisiejszego dnia, po raz  drugi z rzędu wstałam o jedenastej trzydzieści.  Po ogarnięciu się wpadła do mnie na obiad Mimi, następnie wybrałyśmy się na miasto i po drodze spotkałyśmy C, i P pogadałyśmy chwilkę, i wybrałyśmy się na podwórko gdzie odwiedziliśmy J, D, P, B  i  do godziny dziewiętnastej siedzieliśmy z nimi w pokoju i słuchaliśmy dubstepu, oraz house. Oczywiście podziwialiśmy grę chłopaków w jakieś strzelani. Ale mimo wszytko wracając do domu o dziewiętnastej humor miałyśmy bardzo dobry. Po powrocie do domu wypiłam kawę,  posłuchałam muzyki i wpadłam jeszcze na  dwie godzinki do  M.  Wczoraj wieczorem miałam za dużo energii, i  poszłam biegać.  Ale moje bieganie skończyło się na  dwudziestominutowym sprincie, i powrocie do domu. Co do jutrzejszego dnia,  planuję wstać  rano [  o dziewiątej]  i szybko się ogarnąć, a następnie wybrać się z M. do szpitala [ Do jej babci, bo jest chora i podejrzewają raka wątroby] następnie odwiedzić moją babcie, i  wybrać się na cmentarz. Po południu pewnie wybierzemy się na podwórko, i pewnie będziemy tam do wieczora.  Dwudziestego ósmego razem z  M.  jedziemy do Warszawy, zapewne  będziemy jechać o czternastej ponieważ wieczorem chcemy jeszcze wybrać się na działkę.  Planuję tego dnia świętować moje imieniny w towarzystwie K, A, M, C.  Co byście chcieli aby pojawiało się u mnie na blogu, może macie jakieś pomysły ?  ( filmy, zdjęcia). 



















10 komentarzy:

  1. http://rupaki.blogspot.com
    Możesz chociaż zajrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie inspiracje! ;) dodaj jakiś filmik, na pewno będzie ciekawiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdy do Warszawy :)
    Świetne zdjęcia. Inspirujące.

    xoxo
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, zostalas otagowana u mnie na blogu, zapraszam do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. loved all of the pictures! They are a nice inspiration!

    Check me out and follow if you wish:
    http://blonde-frosting.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń