poniedziałek, 28 maja 2012

28.05.2012

Przepraszam, że wczoraj nie napisałam postu, ale niestety wróciłam dość późno do domu i musiałam zrobić parę rzeczy. Na dworcu w moim mieście byłam po siedemnastej, a potem z I. wybrałyśmy się nad Bzurę. Dochodząc na nasze miejsce zobaczyłyśmy dwóch meneli, którzy oczywiście ogarnęli nas miłym spojrzeniem [Mutant i jego kolega] Po parunastu minutach spotkałyśmy Ł., który akurat przejeżdżał torami i pogadałyśmy z nim trochę. I po pewnym czasie już wracaliśmy w stronę domu, ale my jak to my musiałyśmy coś kupić na mieście. Tym razem padło na koktajl o smaku kiwi. Po wypiciu poszłyśmy szybkim tempem do domu. Dzisiejszy dzień zaczął się od szykowania do szkoły na godzinę dziesiątą. Przez mój wyjazd zapomniałam o sprawdzianie z matematyki i kartkówce z angielskiego i historii [która została przełożona na środę] Sześć godzin w szkole minęło dosyć szybko i wróciłam do domu. Poobijałam się, gipsowałam trochę w korytarzu i cały czas zgarniam się żeby zrobić folder na geografię. A to nasze dzisiejsze dzieło, wykonane przez I, P, A i oczywiście mnie :)


3 komentarze:

  1. 3 fotka mega <3 Piękna dziewczyna i dodatki neonowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super są te długie różowe spodnie!!! ♥ Love ♥

    Zapraszam do mnie ---> http://modaponadwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle tu pięknych rzeczy, że aż nie potrafię zdecydować co jest najładniejsze :)
    Zapraszam!:

    http://kwitnacy-kwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń